Ето го най-големия, най-луксозния и най-скъп китайски SUV

NetNews

Първото закрито показване на флагманския високопроходим автомобил Hongqi LS7 се състоя миналата есен, но едва сега концернът FAW представи серийната кола на живо и разказа техническите подробности за нея. Това е най-големият, най-луксозният и най-скъп китайски автомобил с повишена проходимост, тоест един вид аналог на BMW X7 или на Mercedes-Benz GLS, въпреки че технически тези автомобили са доста различни. Hongqi LS7 вече е напълно готов за производство.

Китайската кола има структура на рама и наистина е огромна. Hongqi LS7 е сравним по размер с американските SUV-та с дълга база Cadillac Escalade ESV, Lincoln Navigator L или Jeep Grand Wagoneer L. Дължина – 5 695 мм, широчина – 2 095 мм, височина – 1 985 мм. Съответно междуосие: 3 309 мм. Другите параметри също са впечатляващи: обемът на резервоара за гориво е 120 литра, а собственото тегло е 3 100 кг.

Шасито е с независима предно окачване непрекъсната ос отзад. Основното оборудване включва 22 цолови колела и въздушно окачване, въпреки че се споменава само една клиренс – 246 мм. Всички външни оптики са LED, като в екстериора впечатление правят брандирани елементи на марката Hongqi („Червено знаме“) – големи табели с имена под формата на развяващи се знамена отстрани. Срещу доплащане можете да поръчате двуцветна окраска.

Под капака е монтиран V8 мотор с обем 4.0 литра. Този бензинов двигател е с директно впръскване и с турбокомпресор. Разработен е от FAW съвместно с Централния изследователски институт на Китай. Максималната мощност на този мотор е 360 к.с., а пиковият въртящ момент е 500 Нм. Трансмисията е осемстепенна автоматична ZF и задвижва всички колела със съединител за свързване на предния мост (няма информация за допълнителни „офроуд“ джаджи).

Максималната скорост достига 200 км/ч, а времето за ускорение от място до 100 км/ч е 9,1 секунди. Средният разход на гориво по паспортни данни е 16.4 л/100 км според цикъла WLTC. Впоследствие този V8 двигател ще стане основен за цялата гама на Hongqi L-серията и ще замени атмосферния V12, а най-форсираните версии ще произвеждат до 660 к.с. и 850 Нм въртящ момент. Но втората модификация на всъдехода Hongqi LS7 ще бъде хибрид.

Както беше обявено , титулярната топ версия има строго четириместен интериор. Всички седалки са оборудвани с отопление, вентилация и електрическо задвижване, освен това задните седалки имат прибиращи се поставки за крака, а между тях има кутия с хладилник и контролно табло за всички „комфортни“ системи. Оборудването включва и монитори за задните пасажери.

Но гамата предвижда и по-просто оборудване с трети ред седалки, който представлява обикновен „диван“. Такова SUV има различна организация и на втория ред. Там няма централна кутия и телевизори, седалките са лишени от подложки за крака и имат надлъжно регулиране, а климатичният панел е разположен на конзолата между предните седалки.

Във всеки случай, интериорът на Hongqi LS7 е с щедра облицовка от естествена кожа и лакиран дървен фурнир, а позлатените дръжки на вратите и централната конзола се предлагат срещу допълнително заплащане. Екраните за устройства и медийни системи са огромни – всеки с диагонал 12.3 инча. Воланът с две спици е в стила на стария Hongqi и, противно на тенденциите на китайската автомобилна индустрия, тук са запазени аналоговите копчета и бутони на предния панел.

Концернът FAW вече отвори поръчки за всъдеходите Hongqi LS7, през лятото се очакват и първите доставки на луксозните превозни средства, въпреки че цените все още не са обявени. По предварителна информация за четириместна топ версия китайците ще искат поне 100 хиляди долара.

Сподели статията, нека повече хора узнаят!
Next Post

Ливанци предлагат на Илон Мъск да купи и държавата им

В амбицията на Илон Мъск да спаси „Туитър“ и, по думите му, свободата на словото, някои ливанци съзряха надежда за собствената си държава и не без чувство за хумор се обърнаха директно към американския милиардер в придобитата от него платформа за кратки публикации, пише в. „Араб нюз“. Сумата от 44 […]