За най-продаваната електрическа кола

NetNews

Резултатите от юни за пореден път показаха предимство при продажбите на Wuling Hongguang Mini EV пред най-близките му конкуренти Tesla Model 3 и Tesla Model Y, които се нареждат съответно на второ и трето място. От китайския модел в Поднебесната държава са продадени 29 143 копия, докато американците показват резултати от 16 515 и 11 623 автомобила.

Заслужава да се отбележи, че обемът на Mini EV е дори равен на този на някои бензинови модели. Най-популярните традиционни автомобили в Китай, Nissan Sylphy и Volkswagen Lavida, са продадени в тираж 41 191 и 37 369 бройки, което не е много повече от това на Wuling. А китайците успяха да изпреварят Toyota Corolla, чийто тираж не достига 29 хиляди копия.

Независимо от това, въпреки крайните резултати, производството на Mini EV не е пълноценно. Проектният капацитет на предприятието, което го произвежда, е 50 хиляди превозни средства годишно. Съществуващият недостиг на чипове обаче не позволява на марката да задоволи съществуващото търсене.

Но дори проблемите с електрониката не биха могли да повлияят неблагоприятно на резултатите от първите 6 месеца на тази година. През този период Wuling успя да продаде 158 хиляди Mini EV. Експертите са уверени, че запазвайки съществуващото темпо, марката ще може да премине границата от 300 хиляди продадени копия за една година.

Източник fakti.bg / Уведомете за фалшива новина

Сподели статията, нека повече хора узнаят!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Next Post

Междублоково пространство се оказа частна собственост

В столичния квартал "Младост 1" междублоковото пространство се оказва частно – междувременно през имота минава улица, има и детска площадка, а казусът възмущава жителите на квартала. Жители на квартала казват, че градинката от години се поддържа от общината, дори е направен и ремонт на улицата, а сега се оказва частна. […]