Качеството на Opel-ите се повишава драстично

NetNews

Качеството на произвежданите от Opel пътнически автомобили и лекотоварни превозни средства в момента е на най-високо ниво. Това заявяват представители на компанията, като казват още, че през последните дванадесет месеца качеството на новите автомобили се е повишило с 25%.

Това подобрение е резултат от дифиниране на вътрешно-производствени стандарти на германския производител, както и от отзивите на клиентите през първата година след покупката. Последните пуснати на пазара модели Opel Corsa и Opel Mokka демонстрират много по-добро качество ат предшествениците си – независимо дали са с двигатели с вътрешно горене или с електрическо задвижване.

Има основателни причини за това подобрение на качеството: Opel си е поставил за цел да усъвършенства производството и да не прави компромиси. За да постигне това, автомобилният производител от Рюселсхайм въведе и нови методи за анализ, които имат прогнозен ефект.

Такива системи за прогнозиране разпознават кога параметрите се променят по такъв начин, че да доведат до възможни грешки в производството и се коригират превантивно. Резултатът е следният: на първо място не се произвеждат дефектни части, производството продължава без прекъсване и се поддържа високо ниво на продукцията.

В германските заводи в Рюселсхайм и Айзенах преминаването към най-новата платформа на групата Stellantis доведе и до допълнителни подобрения. Единната платформена стратегия и намаляването на ненужната сложност са важни фактори за високото качество и постигане на най-добра надеждност на превозните средства.

Това се потвърждава и от последния доклад на TÜV, в който флагманът на SUV гамата на Opel – моделът Grandland е класиран на 11-о място от всичките 128 проверени модела. Освен това, според статистиката на ADAC за 2022 г., моделите на Opel в различни пазарни сегменти, от Grandland и Crossland до ADAM, се открояват и като надеждни употребявани автомобили.

Инженерите на Opel също са фокусирани върху по-нататъшното подобряване на качеството в дългосрочен план. За тази цел е засилено сътрудничеството с доставчиците на компоненти и суровини. Инженерите говорят за „здравина“, когато определят времената на работа и стандартите за части.

В допълнение към добре познатите проучвания на удовлетвореността на клиентите, екипите отговарящи за спазване на параметрите на качеството оценяват отзиви и предложения във форуми и други канали в социалните медии.

В допълнение дилърите на Opel също имат решаваща роля и се включват в комуникацията предаващи информация свързана с мнението на клиентите относно възможности за подобрения. Всички отзиви се приемат сериозно и се разглеждат детайлно с цел подобряване на качеството.

Сподели статията, нека повече хора узнаят!
Next Post

Дел Пиеро към Киелини: Ти си пример за всички, които обичат Ювентус

Легендата на Ювентус Алесандро Дел Пиеро реагира на новината, че Джорджо Киелини напуска отбора след края на сезона. „Ти показа какво значи да носиш фланелката на Ювентус всеки път, когато излизаш на терена. В продължение на дълги 17 години. Видях как дойде тук като малък и покори всички със скромност […]