Млад варненец връща вярата в доброто

NetNews

Млад мъж от Варна трогна с благородните си жестове към хора в неравностойно положение. Ивайло Янакиев сглобява компютри от стари части и ги подарява на деца и училища, за да подпомогне нуждите на дистанционното обучение.

"Идеята се роди, за да помагам на деца, които нямат компютри, а техните родители възможност да закупят такива. Подарявал съм и на деца, които нямат родители", разказа мъжът пред "Нова телевизия".

Ивайло Янакиев споделя, че вярва в доброто и се чувства щастлив, когато подарява.

"Вдъхновение се оказа моето детство, през което и аз съм нямал. Разбрах, че е вярно това, че повече се радва този, който подарява", допълни Янакиев.

С въвеждането на онлайн обучението, освен на деца, Ивайло помага и на училища в нужда. Едно от учебните заведения, за които той е дарил компютри още при първата вълна на пандемията през март, е ОУ "Христо Ботев" във Варна. Сега обаче училището провежда нова дарителска кампания, която върви успешно.

"Кампанията стартира в социалните мрежи. Към момента имаме доставени 10 устройства и 10 предплатени карти за интернет. Проучихме и нуждите на семействата, които имат две или повече деца в нашето училище и разполагат само с едно устройство – училището е осигурило и на тях", коментира директорът на ОУ "Христо Ботев" Виктория Шереметова.

Освен дарителите, които помагат на училището, Ивайло също изрази готовност отново да се включи, ако учебното заведение има нужда. С идването на Коледните празници предстои да подари още компютри, за които в момента събира части.

Източник fakti.bg / Уведомете за фалшива новина

Сподели статията, нека повече хора узнаят!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Next Post

Сексът продава (ВИДЕО)

В рекламния бизнес обаче са наясно, че прекалено провокативните материали може и да предизвикат интереса на потенциалните купувачи, но е възможно и да ги отблъснат. Рисковани начинания все пак не липсват. Някои от заснетите реклами с повече провокация в тях така и не стигат до масовия зрител. Маркетолозите просто са […]