Глобиха 75 кметове заради отпадъци, най-недисциплинирани са в Бургаско

NetNews

75 кметове в страната са с издадени наказателни постановления за констатирани замърсявания с отпадъци. Това показват данни от обобщена информация на МОСВ за осъществения през 2020 г. контрол от 15-те РИОСВ на кметове на общини по изпълнение на задълженията им, произтичащи от Закона за управление на отпадъците, предаде БГНЕС.

Наказателните постановления са на обща стойност 243 300 лв., като на някои от кметовете са издадени по повече от едно: Средец – 3 НП, Сопот – 5 НП, Асеновград – 3 НП, Исперих – 2 НП, Цар Калоян – 2 НП, Силистра – 2 НП, Тутракан – 2 НП, Дупница – 3 НП, Бобошево – 2 НП. От инспекциите са организирани и извършени проверки на място по изпълнение на дадените предписания на територията на всички общини, като са извършени над 700 проверки в над 1800 населени места.

Справката показва, че с най-много нарушения са кметовете в Бургаско – там са допуснати нарушения от 28 кметове на населени места, следва Пловдивско с 12 глобени кметове на населени места, на трето място е София с 10 глобени кметове – сред които кметовете на Дупница, Сапарева баня, Бобошево, Кюстендил, Район „Овча купел“, СО, Район „Красна поляна“, СО, Горна малина, Кюстендил, Бобошево и Бобов дол.

С най-голяма сума от 23 000 лева е глобен кметът на Дупница, който е с 3 наказателни постановления. Следват кметовете на Сопот, Пловдивско с 17 000 лева и 5 наказателни постановления, Асеновград и Бобошево с по 9000 лева глоби. С 6 000 лева глоба е кметът на Средец в Бургаско. Останалите глоби са между 1 400 и 5 000 лева. /БГНЕС

Източник fakti.bg / Уведомете за фалшива новина

Сподели статията, нека повече хора узнаят!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Next Post

Плюсове и минуси на "електрическото серво" на волана

Наскоро автомобилните производители започнаха масово да сменят сервоуправлението на волана с т.нар електроусилител. Това решение определено има своите предимства, тъй като електрическият усилвател тежи по-малко, а и самият модул изисква по-малко поддръжка. Всъщност обаче не всичко е толкова просто. Както всяка друга и тази технология си има своите недостатъци. Електрическото […]