Ще промени ли гласовото търсене процесите за SEO оптимизация?

NetNews

SEO Оптимизацията е изкуството и науката да убеждаваме търсачки като Google да препоръчват нашето съдържание на своите потребители като най-доброто решение на техния проблем.

Според последните статистически данни, съставени от Search Engine Journal, гласовото търсене става все по-популярно с всяка изминала година – особено по време на пандемията COVID-19. Това налага адаптация на процесите на SEO, именно за гласовото търсене. Според Александър Йорданов, Управител на дигитална агенция WebStation има 4 основни фактори, които влияят благоприятно за класирането на сайта при гласово търсене:

1. Създаване на страници с често задавани въпроси (FAQ)

2. Добавяне на микроданни чрез маркиране на схема Schema Markup

3. Фокусиране върху локалното SEO

4. Подобряване на потребителското изживяване

Защо е важна SEO оптимизацията за един сайт?

Оптимизацията на търсачките ни носи най-ценния и желан от всеки трафик. Известен като органичен таргетиран трафик, той е „безплатен“. Когато търсачката показва нашето съдържание на потребителите си в органичната част на SERP (страница с резултати от търсачката), ние не плащате за класирането (както е при платената реклама). Когато потребителят кликне върху резултата и посети сайта ни, ние не плащаме на Google за посещението. Друг съществен момент е, че посетителите озовали се на сайта ни, най-вероятно се интересуват от нашите услуги или продукти.

SERP обаче често има и платени резултати. Те се разпознават от иконата „Реклама“ вляво. Когато потребител кликне върху платен резултат и посети сайта, рекламодателят плаща на търсачката за това посещение. За рекламите плащаме, когато искаме сайта ни да се показва най-отгоре в страницата, а с органични резултати от търсенето (SEO резултати), нашият сайт се показва максимално напред в страницата, при това безплатно.

SEO експертът споделя три ключови съвета, с които да направим така, че търсачките да предлагат нашето съдържание на предни позиции:

Уверете се, че тези търсачки разбират кой сте и какво предлагате

Убедете ги, че вие сте най-надеждният вариант за техните потребители

Направете съдържанието си доставено.

Колко високо в класацията и колко често се появява нашия сайт – зависи от заслугите. Тези двигатели ще покажат резултатите, които считат за най-подходящи за своите потребители. Голямото предимство на SEO трафика е, че ако избраната стратегия за оптимизация на търсачките е ефективна, тогава тя е постоянен източник на безплатен трафик.

Как работи SEO процесът?

Търсачките използват роботи за обхождане на страници в мрежата, които преминават от сайт на сайт, събират информация за тези страници и ги поставят в индекс. След това алгоритмите анализират страниците в индекса, като вземат предвид стотици фактори или сигнали за класиране, за да определят страниците за поръчки, които трябва да се появят в резултатите от търсенето за дадена заявка.

Алгоритъмът на Google взема предвид хиляди сигнали, когато оценява страница или уебсайт, за да определи къде трябва да се класира за конкретна потребителска заявка. Именно в този процес се намесва SEO стратегията, която има за цел да подпомогне фирмите да адаптират сайтовете си, за да може те да станат харесвани от търсачките.

Източник fakti.bg / Уведомете за фалшива новина

Сподели статията, нека повече хора узнаят!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Next Post

Рециклирахме 28 000 бутилки за една година

Инвестициите в екологични решения в производството на бира е един от водещите приоритети за пивоварната индустрия в цял свят. На фона на глобалното затопляне и климатичните промени все по-високата информираност за устойчивото развитие се превърна в една от най-важните за бранша теми. Това е причината пивоварните компании да възприемат цялостен […]