Стратегията за развитие на корейците или “Plan S”, както го наричат от KIA, има за цел да преобразува напълно марката, като това започна с новото лого на фирмата, което бе представено през изминалата година и символизира новото начало за корейската компания.
Шефът на компанията Хо Сънг Сонг, заяви че KIA планира да пусне на пазара седем нови електромобила през следващите пет години, като през това време да обнови и наличните такива. За целта ще бъде използвана новата E-GMP платформа на Hyundai Motor Group, която предлага капацитет на зареждане от 800 волта, както и над 390км пробег на ток. Ръководителят на компанията заяви още, че “KIA ще се превърне в марка, която да зарадва и вдъхновява клиентите търсещи иновативното изживяване.“
Новите разработки на електрически автомобили ще бъдат в няколко сегмента, като очакваме седан, хечбек, както и няколко кросоувъра в обновената гама на марката. Друга цел, която корейците си поставят е достигането на 800 хиляди продажби при електрическите возила до 2030 година, както и разширяване на мрежата от зарядни станции, които да бъдат използвани от техните клиенти.