Kolichka.bg е новият онлайн супермаркет у нас

NetNews

Kolichka.bg е новата платформа за търговия с хранителни продукти и бързооборотни стоки в България. Платформата е част от най-голямата група за електронна търговия в Централна и Източна Европа – Mall Group, реализирала повече от 11 млн. поръчки през 2020 г.

Сайтът предлага на своите клиенти разнообразие от над 11 000 продукта, като те ще открият, както богат избор от хранителни продукти, така и стоки за дома, почистващи препарати и други. Като официален партньор на МЕТРО в онлайн търговията, в Kolichka.bg ще откриете голяма част от техните собствени марки – премиум брандовете Metro Chef и Fine Life, както и изгодните продукти на Aro.

Това, с което Kolichka.bg цели да се отличи на българския пазар е концепцията за онлайн пазаруване, достъпно за всички, като предложи високо качество на достъпни цени. Ето защо платформата предлага селекцията #ИзгоднаКоличка, която включва над 200 от най-купуваните във всяко домакинство продукти, като хляб, мляко, месо, сирене и други, на най-ниска онлайн цена. Това се гарантира чрез ежедневно сравняване на цените на конкретни продукти с тези в останалите онлайн супермаркети.

От Kolichka.bg споделят, че за тях е важно клиентът да получи изцяло удовлетворяващо преживяване, пазарувайки в сайта, като там всеки ще открие важните за него неща на добра цена – от по-редки премиум продукти до ежедневно необходимите такива. Клиентът получава поръчката си в удобно за него време и до прага на дома, като може да избира по какъв начин да заплати – онлайн, в брой или с карта. За да затвърди политиката си за общодостъпно онлайн пазаруване, Kolichka.bg предлага и намаляваща цена за доставката в зависимост от обема на пазара, като за поръчка над 60 лв. доставката струва само 2 лв., а над 80 лв. тя е безплатна.

Платформата има и стриктна политика за контрол на качеството – всяка поръчка се проверява, пакетира и транспортира с особено внимание. Ако все пак клиентът не остане доволен, центърът на обслужване на клиенти на Kolichka.bg ще му възстанови сумата за направената поръчка.

От компанията споделят, че амбицията им е до края на годината да разширят асортимента си с още повече артикули, сред които дори облекла и нехранителни продукти.

Източник fakti.bg / Уведомете за фалшива новина

Сподели статията, нека повече хора узнаят!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Next Post

Мъж на 37 г. се е нахвърлил с юмруци върху момиче на 13 г. - смятал, че му се подиграва като го поздравява

Шокиращи кадри на агресия срещу 13-годишно момиче са заснети от охранителни камери в блок, в столичния квартал „Света Троица”. Мъж на 37 години се е нахвърлил с юмруци върху момиче, защото смятал, че то му се подиграва като го поздравява. Адвокат на нападателя е бившият вътрешен министър Емануил Йорданов. Според […]