Тези автомобилни марки доминират в TikTok

NetNews

Социалните мрежи заемат голяма част от маркетинг стратегиите на големите компании и автомобилните производители също не правят изключение от тази група. В момента TikTok е най-популярната мрежа и очаквано PR-ите полагат много грижи за това брандовете, които рекламират да привличат вниманието на зрителите.

Според проучване на Confused.com, на първо място се запазва BMW, които държат златото от миналата година. Баварците могат да се похвалят с 49.2 милиарда гледания, което с около 22 милиарда повече от главния съперник от Mercedes. На третото и четвърто място се нареждат Honda и Audi с 20.4 милиарда гледания. Ford и Tesla пък си делят следващите две места с 19.1 милиарда гледания, оставяйки Lamborghini, Toyota, Ferrari и Nissan на последните места в челната десетка.

Що се отнася до конкретни модели, първото място се заема от Ford Maverick с 10.9 милиарда гледания, следван от Mustang с 10.7 милиарда. Toyota Supra заема третото място с 9.3 милиарда гледания. Петицата се запълва от 8.4 милиарда гледания за Nissan GT-R и Honda Civic с 4.1 милиарда.

Източник fakti.bg.

Сподели статията, нека повече хора узнаят!
Next Post

Километрична тапа на „Тракия" заради катастрофа с жертва

Пътен инцидент затрудни движението по автомагистрала „Тракия”. Образувала се е колона от автомобили, дълга около 2 км. Инцидентът е станал в посока Бургас в района на Пловдив. Сигналът е получен към 15.20 ч. По първоначални данни лек автомобил с пловдивска регистрация застигнал и блъснал отзад кола с чужда регистрация. На […]